Vad tycker du egentligen?

Fick en kommentar om önskan av bilder på lägenheten, självklart ska jag fixa det ;) Anledningen till att jag inte har gjort det tidigare är för att det är sååå långt ifrån klart så att det ser pinsamt ut, och vi har fortfarande inga gardiner! Så ni får inte skratta sen haha.

Tycker att ni är snåla med att kommentera hörrni, er önskan är min lag som sagt (oh yes, tolkningsfritt) hur ska jag veta vad ni vill läsa/se/veta om ni är lika tysta som graven? Jag svarar alltid på kommentarer jag får och uppskattar varenda en. För om du har en åsikt, varför inte släppa ut den? Jag bits inte,,, så ofta ;)
Så vi kan göra en deal; om jag lovar att uppdatera mera, säger ni vad ni tycker oftare då?

Kommentarer
Uknowwho

Vi vill ha nakenbilder!

2011-11-21 @ 10:14:32
Rebecca

Haha! jag med!

2011-11-21 @ 14:19:16 | http://reeboo.blogg.se/
Göran

Jag trodde ju jag skulle vara först, men så var Voldemort före mig :(

2011-11-21 @ 15:08:04
Rebecca

GÖRAN: U mad? ;D

2011-11-21 @ 15:19:19 | http://reeboo.blogg.se/
Göran

Me no mad, me saad :(

2011-11-21 @ 16:51:07

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback