Meningslöst inlägg


En vän undrade hur min tatuering såg ut, here you go :)
Sexigt skavsår på lilltån måste jag säga!

Har precis slängt i mig en köttbullsmacka med alldeles för mycket sambal på, min mun verkar dock vara immun mot vatten. Har under förmiddagen haft besök av Malin men passade ändå på att samtidigt dra några streck på tavlan medans det var ljust ute, efter kl. 13 är det kolsvart i lägenheten pga. taklampsbrist. Hatar att bo i baksol. Insåg dessutom  precis att färgen jag målade med idag är mörkare än den igår, så måste göra om allt som vanligt. FUCK...
Vad jag ska hitta på nu är den stora frågan, måla kan jag ju inte göra. Lira Wordfeud kombinerat med Family guy? Mr T. kommer inte hem förrän om flera timmar så behöver faktiskt inte diska än... Helvete nu fick jag hicka också! Juste kom på att jag ska måste gå på en av AMS:s äckliga kurser imorrn, varför inte bara avrätta mig på en gång istället? Lätt värt att bryta båda benen i alla fall.

Har absolut inget intressant att komma med, min inspirationskälla är lika tom som helgens rödvinsflaska. Ni får tyvärr nöja er med kallprat just nu, min hjärna har fullt upp med andra problemlösningar these days. Jag måste hitta mig själv igen. Puss.

OBS. Har ni märkt hur fint det snöar på bloggen nu? :)

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback