Bra humör och ny design

God morgon på er! Som ni ser har jag bytt design/header/banner eller vad fan det nu heter till en ny med vinter-touch. Rätt manligt. Vaknade upp samtidigt som älskling och vi drack te tillsammans innan han drog till jobbet, mysiga morgonar is the shiet. Känner mig just nu på riktigt bra humör, därav det hurtiga bytet av designen alltså. Ska slänga i mig lite frulle till ett avsnitt "How I met your mother" innan den legendariska fredagsstädningen börjar ;)


Haha glömde säga det igår, jag skulle testa färgbomben (hårinpackning med toning) jag fick av Jessie som är röd då, och hon hade varnat mig om att jag skulle ha fryspåsar på händerna osv. eftersom den sätter sig så jävla hårt. När jag hade sköljt ur allt och håret var torrt hade det inte fastnat färg någonstans, förutom i hårbotten och på en fläck bak i nacken. I lol'd. Så min kväll igår gick till att skrubba min rosa hårotten med nagellackborttagning. Varsegoda att skratta!

Kan du inte se designen? Högerklicka och "uppdatera" :)

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback