Julmarknadsmys

God kväll allesammans, hoppas att ni har haft en "happy ending" of the week. Min helg har varit lugnt som fan (förutom fredagen då). I går var jag och älskling HEMMA ENSAMMA hela kvällen, hör hur det låter! Kan inte minnas senaste helgdagen detta under skedde. Vi drack några glas och gjorde vitlöksbröd medans våra vänner var ute och härjade, och gick tills sängs redan vid 01.00.

Denna söndag strosade vi runt på Norrtäljes gator som var prydda i julmarknadens tecken. Vi letade upp mina föräldrar och tog en lunch tillsammans, dock hade jag precis tryckt i mig två pannbiffar så tog en liten skagentoast (guds gåva till magen). Vi köpte munkar och te med champagne- & gräddsmak som vi fikade med hemma hos dem, så sjukt gott. Hej töjd magsäck!


Kom precis ur söndagsduschen (hårtvättning + inpackning, rakning you name it) och lyssnar på min "old but gold"-lista på Spotify. Älskling pluggar körkortsteori så ska förhöra honom efter, mohaha. Nu ska jag göra mer te och fila fötterna, jävla skitkvalité vi har på hälarna i släkten alltså. Puss!

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback