Första december tvåtusenelva


Min adventsljusstake! Lite sned men vafan då.

Och det ligger fortfarande ingen snö. Blir till mig av lycka varje gång jag går ut, kan inte förstå hur fan man kan längta efter snö? Själv föredrar jag högklackat så lever livet på Norrtäljes gator så länge jag kan. Kylan gör så att jag får utslag på armarna och vem i helvete gillar förkyldning?! Förstår inte grejen, vintern var EN JÄVLA MÅNAD extra lång förra året så jag tackar inte direkt nej till en snöfri vinter och en tidigare vår. Någon som säger emot? Ät bly isåfall.

Idag vaknade jag för första gången kl. 9 av mig själv, före alarmet! Har ställt alarm varje dag så min dygnsrytm inte ska bli helt fucked up men nu så verkar min kropp gå på automatik! Sitter just nu och käkar Crunchy och tittar lite paranoidiskt ut genom fönstret, vore så jävla typiskt att skiten skulle falla nu efter min hatförklaring. Såg igår säsongsavslutet av The Walking Dead 2, så jävla bra slut alltså. Hoppas att det blir med drag i nästa säsong dock, denna var lite småseg.

Vad jag ska hitta på idag återstår att se, ska kolla lite på julklappar och fläta gardinomtag med hjälp av tygrester. Ska även kika runt i kokboken jag fick av mamma efter något gott att laga till kvällen. Hoppas att ni får en grym första december sötnosar.

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback