"Begränsad anslutning"


Hallå på er, Internet har inte funkat på hela jävla dagen men nu är skiten igång igen! Skumt som fan. Speciellt med tanke på hur mycket vi pröjsar varje månad för 100 mb/s...

Men men. När jag väl insåg att jag inte kunde blogga/facebooka satt jag i soffan och kollade runt i lägenheten efter något att göra, mina ögon fastnade på tavlan. Jag har undvikit den hur länge som helst då jag är så jävla rädd för att måla fel, men idag hade jag ingen undanflykt. 5 timmar senare kom älskling hem och jag är bara klar med själva ansiktet, helvete vilken tid det tar! Och det går ju inte att sluta heller när man väl har börjat. Men det som tog tid var just att blanda om färgerna på nytt, akryl torkar fort som fan så var tvungen att blanda & blanda tills jag fick rätt färg igen. Mina ögon är sådär lagom ansträngda just nu.

Så om ni undrar vart jag kommer att hålla hus de närmsta dagarna så är det vid matbordet med penseln i högsta hugg och färg på olämpliga ställen. Hoppas att ni håller ut! Puss.

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback