Orubricerat

Älskade föräldrar

Alla ni som låg med ett skåp i natt, upp med handen! Haha nej då så vilt gick det inte till, dock inte långt ifrån... Barn, blanda aldrig alkoholsorter, det resulterar alvedonknaprande och ett extremt pizzasug dagen efter. Läskiga mingelbilder du inte minns togs igår är också en plågsam biverkning. Ganska roande om man har humor.

Gårkvällen började (såklart) med att vi bjöd över några vänner som sedan ville gå ut, jag kände verkligen inte för det men väl på dansgolvet fick rumpan gunga vill jag lova. Var en riktigt trevlig kväll bortsett från att den nya vakten var rasist, trots att han själv var nattsvart? Vår polare fick knappt komma in (han hade druckit 3 öl) och när vi satt oss ner för att  vila efter att ha dansat kommer den pantade vakten och slänger ut honom, för att han "sitter och sover"?! Aaah blir så jävla förbannad. Maktmissbruk på hög nivå.

Håller just nu på att koka kotletter, kl. 16 kommer världens bästa föräldrar över på en riktigt sen lunch/tidig middag, mysigt. Vi var nyss och handlade lite grönsaker och skit att bjuda på såsom gifflar med saffranssmak. Så vad som händer för oss ikväll återstår att se beroende på hur länge vi blir fast med gamlingarna ;) Haha! Jag klagar inte för den delen direkt, älskar att umgås och mysa med dem. Slänger nog in ett inlägg senare om det blir tid över efter matlagningen, puss på er.

Kommentarer
Kusinvitamin

Hälsa gamlingarna från mig vettja :)

2011-12-03 @ 16:57:56 | http://psyksnack.blogg.se/
Rebecca

Självklart ska jag göra det :)

2011-12-03 @ 18:26:28 | http://reeboo.blogg.se/

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback