Julklappsjakt


Det blir banne mig svårare för varje år, som barn kunde man ge iväg något halvfult direkt från skolans hemslöjd men nu måste man knåpa ihop något "personligt och användbart", hallelujah!

Men men, igår var vi nere på byn för att jaga klappar (strategiskt att göra det nu INNAN lönen är slut) och lyckades faktiskt hitta både till mor och far, tror att de blir superbra. Så nu är det syrran & brorsan kvar, hälften kvar alltså. Jag och älskling kom förut fram till att klappar till familjen kommer först, och om det blir några kronor över kan vi unna oss något. Dock verkar han inte vara helt nöjd med det då han hela tiden frågar vad jag önskar mig haha. Vi får väl se, jag lär nog hitta på något i smyg jag med ;) schhh! Tur att han inte läser min blogg...

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback