VI HAR GARDINER


Var tvungen att fota utan blixt, därav den dåliga skärpan

SÅ JÄVLA SKÖNT. Köpte dem på IKEA i fredags och fick hjälp av mami och papi häromdagen med uppsättningen. Det känns direkt mer "hemma" med gardiner och mattor tycker jag, det är två väldigt viktiga faktorer för mysigheten då det annars känns så stelt och ovälkomnande. Gardinerna är svarta och lila vilket inte bilden visar så bra men lovar att ta en bild i dagsljus senare. Så snart lutar det mot inflyttningsfest helt klart! ;) Jag och älskling diskuterar dock om fler möbler...

Som ni kanske la märke till har jag även "julpyntat" (med typ 5 tomtar?) och hängt upp en julstjärna, känns lagom ansträngt. Jag orkar verkligen inte sträva efter perfektion i den biten också.

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback