Min trevliga helg


Jag uppdaterar mindre än vad en jude delar med sig, sorry men jag kan verkligen inte skriva när någon kollar på och läser samtidigt, vilket är svårt att undvika i den här ettan. Vi använder nämligen TV:n som skärm så jag har den aldrig för mig själv på helgerna om man säger så.

I fredags bjöd vi som sagt över några vänner på en flaska eller två, ingen av oss orkade gå ut + att det ändå inte är folk ute alls helgen innan löning. Igår lunchade vi nere på stan med mina underbara föräldrar och deras nya, helt galna vänner. De är som kopior, och ni som känner mina föräldrar vet precis haha. I alla fall så åt jag världens godaste tapasplanka med bl.a. friterad bläckfisk och vitlöksbröd, mmm... Vet inte hur, men vi hamnade hemma hos dem efteråt där hela kvällen (natten) spenderades. Det bjöds på dans, ost & kex, smågodis och andra läckerheter kan man säga. Svårt att korta ned allt som hände för det var heeelt galet.

Sitter just nu och är proppis efter älsklings underbara mat. Ska förmodligen kolla på någon läskig rulle och dricka cola, alltid gott dagen efter. Vi har tvättat i 4 timmar konstant så är rätt slut, däckade en stund på soffan. Får se om jag får egen datatid mer idag annars hörs vi imorrn sötnosar, puss.

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback