Desperate housewives

Bild från i Midsomras (därav hamsterkinderna)

Har precis varit och hämtat ut tapeten vi beställde tidigare i veckan, polackerna hade failat bakom garderoberna som vanligt. Hade jättemysigt med mamma nere på stan idag. Vi lunchade på Pelikan och strosade runt lite i affärerna, fick med mig badrumsmattor (två runda), bordstabletter, ugnshandskar m.m. Fick även ett par skitsnygga sammetsleggings av mamsen ♥ Ska rocka dom på fredag hade jag tänkt.

Alltså, trodde aldrig att jag skulle prioritera grejer till lägenheten före snygga kläder på rea. Ack så fel jag hade, det är ju så jävla kul! Vill bara köpa allt allt allt och dekorera/inreda med, speciellt en matbordslampa jag hittade idag - SNAP! Ge mig 5000 kr? Eller ett jobb, det vore trevligare.

Nu ska jag marinera kycklingen och börja med maten så att den är klar när älskling kommer hem.

Kommentarer
Anonym

uppdatera mera!!! Du är bra på att skriva glada inlägg!

2011-11-10 @ 17:31:26
Rebecca

Gud så roligt att du tycker det! Ska försöka skärpa mig ;)

2011-11-10 @ 22:12:20 | http://reeboo.blogg.se/

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback