Honey, I'm Home!

God förmiddag på er! Hoppas att ni har haft en bra helg. Har inte bloggat på nästan en vecka nu p.g.a. flytten, IKEA, Halloweenfester och Rihanna osv, men idag har jag äntligen en stund över! Så eftersom jag har så jävla mycket att berätta tar jag min bloggfria vecka från början ;)



I tisdags kväll drog jag, älskling, syrran och mami in till Globen och lyckades pricka in den enda konserten hon inte ställde in, snacka om röta! F-Y-F-A-N vilket drag det var, Calvin Harris spann som en katt i DJ-båset och han bjöd faktiskt på mer ös än Rihanna... Så fort jag har lärt mig hur man lägger upp egna videos här i bloggen ska jag visa er!

Rihanna's scenshow var helt galen, för att inte tala om kläderna! ALLA hennes nya låtar baseras på sex och rock n roll så hon var halvnaken till 90%, love it. Det tråkiga var att hon inte kunde göra sitt bästa då hon var sjuk, de första låtarna var ganska falska men hennes röst blev allt bättre ju konserten gick. Låtarna hon körde var allt från "Pon de replay", "Unfaithful", "Umberella" till "Man down" och sprillans nya singlar. Riktigt bra!

Det bästa hon gjorde ändå var att dra upp en tjej från VIP:en och körde en lap dance på henne! Heeelt galet, hon tog tjejens händer och la på hennes tuttar haha! sen åkte de ner genom scenen. Hon snodde även åt sig en kamera från en kille och tog kort på sig själv, crazy som fan. Sen stod hennes största fan (en kille, kunde ALLA låtar utantill) längst fram vid scenen, så när Rihanna gick förbi och high five:a alla kysste hon honom på kinden. Jag hade sjukt kul, är supernöjd.

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback