Det ligger skumpa i kylen


Sommarbild, älskling leker med kusinens plutthundar ♥

God eftermiddag på er. Har precis haft en Jessie över på snabbfika och hon hade med sig en klänning, ett par leggings och en färgbomb till håret. Vad skulle jag göra utan henne? Säg det. Just nu sitter jag med mitt skabbiga neskaffe i högsta hugg och ser sista avsnittet av säsong 1 av How I met your mother, så jävla bra. Ska fixa mig lite snabbt innan jag springer ner till Försäkringskassan och anmäler mitt adressbyte, det verkar som att ingen har fattat det än tydligen.

Om några timmar möter jag upp älskling för att ta bussen in till huvudstaden, vad vi ska göra kan jag avslöja ikväll beroende på hur det går ;) Mohaha. Hoppas ni får en grym dag, puss.

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback