Dagens fundering

Eftersom jag är förjävla lat orkar jag inte fota, lägga in, redigera osv. så ni får föreställa
er hur glansigt och fint det är i lägenheten nu (tänk Ajaxreklam, ok?)

Har även hunnit med att köra en mani-pedi och släng på lite glitter, det är ju faktiskt fredag trots allt. Känner egentligen ingen större lust att ramla runt på krogen ikväll, skulle lika gärna kunna vara hemma och bli masserad, höhö... Önsketänkande dock, min sambo är nämligen hyperaktiv på helgerna efter sina jobbiga arbetsveckor, så att ha en stilla hemmakväll händer bara inte. Det är folk här i princip varje dag, visst älskar jag dem allihop men ibland behöver man som tjej, en viss period i månaden, lite lugn. Håller ni med brudar?

Har inte rökt på hela dagen så känner mig sugen på godis 24/7. Brukar normalt inte röka förrän älskling kommer hem, tycker att det är sjukt tråkigt att röka ensam konstigt nog, vilket iofs är skitbra då vi båda ska sluta röka snart. Jag hade nästan slutat helt tills då jag träffade Mr. T förra våren, och eftersom han rökte började jag igen haha. Men men. Vad jag hittar på ikväll återstår att se, min vän Malin kommer hit och "förar" i alla fall resten är ett  mysterum.

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback