Redan torsdag?

Hallå i stugan! Har haft fullt schema hela dagen så har tyvärr inte hunnit slänga in något inlägg förrän nu, oh yeah I'm bad. Dagarna går så sjukt fort även fast det känns som att jag inte gör något överhuvudtaget.

Min dag började nere på byn med min andra halva Jessie. Vi skulle fixa hennes ajfån (iphone) men failade totalt så vi gick hem till mig och tröståt godis från Hemmakväll framför Family Guy. Me gusta. När hon lämnade mig åt ödet fick jag genast nytt sällskap av älskling och hans polare, den ena fixade tapeten bakom soffan! Äntligen slipper man skämmas över skiten. Tvättade även för första gången i tvättstugan, vilken jävla centrifug säger jag bara. Malin dök även upp nu under kvällskvisten på en kaffe och körkortsplugg, hon och hjärtat ska börja träna tillsammans.

På söndag är det ju farsans dag så då ska vi hem och mysa hos päronen, känns som att om jag åker dit kommer jag aldrig vilja åka hem igen haha. Fick även förfrågan av Malin att rida på förmiddagen :D längtar som fan! Ångrar bittert idag att jag slutade upp med ridningen för 5 år sedan. Kommer säkert att flyga av lika snabbt som jag kommer upp!

Nu ska jag hämta något iskallt att dricka och vika tvätt. KÖR I VIND! Puss sålänge.

Kommentarer
MALIN FUCKING LIND

Du ser så oskyldigt snäll ut på den här bilden Becca, nästan så jag blir rädd! Pusspådej

2011-11-10 @ 23:24:13 | http://malinmarielind.blogg.se/
Rebecca

MALIN: Haha! Jag lär ju får många julklappar i alla fall ;) PUSS

2011-11-11 @ 11:26:46 | http://reeboo.blogg.se/
Chippen

Hoppas ni vart nöjda med tapet-fixet ^^

2011-11-11 @ 15:52:39

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback