Farsans dag

Har haft den skönaste söndagen på länge. Efter en fet frukost åkte jag, Manlin, Matilda och Alexandra ut till en väns hästgård och red, så jäkla roligt. Jag fick ett spattigt sto som hoppade till för minsta lila, så när vi galopperade ute blev det sken, alltid lika trevligt. Alexandra red för första gången så det var jättekul att se. Det togs många bilder så kan visa er senare hur sexig jag är med förliten ridhjälm och smutsiga mjukisar ;) grrr...

Så nu stinker mina enda låga skor hästskit. Har duschat två gånger idag haha! Åkte med syrran hem till mami och papi för att fira farsans dag. Vi åt supergod lax (saknar mammas mat som f-a-n) och det bjöds även på tårta och RIKTIGT kaffe, klarar fan inte av neskaffe mer... Och eftersom mina föräldrar är så underbara fick jag ett ritblock och blyertspennor med olika styrkor att leka med :D woohoo! Har inte jobbat på tavlan på några dagar nu men ska fan ta tag i det imorrn. Det jobbiga är ju att det krävs inspiration, får väl leta efter lite under mattan eller något.

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback