Trivs som idomin på en fjortis

Jag mår som en gud. Trodde att jag aldrig skulle trivas så pass bra som jag gör nu, känns toppen. Nu börjar allt komma i ordning och grejorna är på sin plats. Har aldrig haft så lätt att somna tidigare, brukar normalt vända på mig i någon timme innan men nu däckar jag på 1 sek. Första natten vi sov över var i fredags och jag har inte haft någon hemlängtan ännu.. eller?! Haha får ta att besöka mami och papi snart, de har ju rivit ner hela huset sen vi flyttade så undrar hur det ser ut nu. Lovar att de har byggt pool och helikopterplatta för att fira ensamheten.

Lägenheten är 42,7 kvm med sovalkov på andra våningen. Så jävla skönt att precis allt är nybyggt så man slipper tänka på vad folk har gjort med t.ex. duschmunstycket... åååh vad äckligt haha. Färgmässigt är det mörka möbler och ljus tapet med silver & lila som accent, helt sjukt att älskling gick med på det. Det kommer att bli så jävla snyggt när allt är klart, vill bara ha ett jobb så att jag kan köpa allt jag vill inreda med. Så jävla värdelöst att inte kunna bidra.

Bilden ovan är på det nya utdragbara köksbordet.
Lovar att lägga ut bilder så fort gardinerna och tapeten är uppe!

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback