Negativt självpyssel

Idag är behovet av massage, mani-pedi, pill i håret och ett varmt bad extremt. Mamma är ju massör! Fast gå hela vägen dit i duggregn är inte lockande.  Mani-pedi kan jag ju göra på mig själv! Fast jag har inga naglar överhuvudtaget så vi glömmer det. Bada badkar! Nej juste vi har ju inte haft ett på 3 år. Pilla i håret får det bli, vilket är helt värdelöst att göra på sig själv. FUCK MY LIFE! Har inte ens en peeling eller ansiktsmask.

Eftersom världen inte vill att jag ska njuta sitter jag nu med färg på ögonbrynen och fransarna, vilket inte heller ger vidare resultat då mina ögonbryn består av några spridda strån. Men men, ska måla naglarna i alla fall i den röda färg som jag inte har.

JAG BARA ÄLSKAR ATT VARA SÅ JÄVLA POSITIV

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback