Kung för en kväll

I am! Såhär manlig såg jag ut i lördags på Mobergs Halloweenfest. Hade så sjukt kul, ingen av mina vänner kände igen mig. Vakten kallade mig för "50 cent" och fick även höra "Justin Bieber"?! Haha det var lätt värt att skämma ut sig lite. Fick faktiskt några ragg bestående av lättvälta fjortisar som tryckte sig mot mig, HAHA! Jävlar vilken kväll. Ni skulle ha sett hur alla killarna kollade på mig, de kunde verkligen inte bestämma mitt kön. Förutom keps och bling-bling hade jag världens största byxor och slitna sneakers. Klockrent.

Vad säger ni? någon som skulle ragga på mig om jag var hiphopare? ;) kss ksss...

Kommentarer
Anonym

2011-11-08 @ 09:53:52

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback