IKEA, stress och migrän


God kväll på er, löning och äntligen helg va? Själv blev jag precis lämnad ensam i lägenheten då jag har en sån sjuk jävla migrän och bara vill sova. Vi tar allting från början.

Gick upp tidigt för att hinna till AMS, fick äta min gröt utan mjölk och när jag väl var där visade det sig att jag skulle dit på onsdag? Men men. Väl hemma stressfixade jag mig för att jag fick frågan om att följa med till IKEA med mor och far, självklart vill man det! Detta gjorde dock att min fredagsstädning inte blev gjord, men jag tänkte att jag gör det ikväll. På IKEA flöt det på och jag hittade massor av "must haves" till lägenheten, bl.a. tvättkorg, köksmatta m.m.

Grejen var, att under hela tiden på IKEA, ringde folk mig som fan och hetsade. Även fast jag sa "vi hörs när jag är hemma" fortsatte tjatet. I alla fall, en Maxburgare senare och äntligen hemma i Norrtan kom jag på en grej. Jag glömde badrumshyllan vid kassan, 350 spänn åt helvete.

Lika arg och trött som Hitler bar jag upp grejerna för trappen och tänkte precis lägga mig ner och andas, då det plötsligt ramlar in människor. 7 st. KUL, där satt jag helsvettig, trött med huvudvärk och ville bara ha tystnad. Musiken höjdes och jag pallade inte skiten så jag gick till Flygis för att köpa alvedon, dock brydde sig inte en jävel så jag gick ensam. Träffade en gammal vän där inne, har inte sett henne på jättelänge så blev på lite bättre humör.

Så nu sitter jag här, ensam med andras förbrukade flaskor och knaprar alvedon. Funderar faktiskt på att lägga mig med en gång, eller så dammar jag först... Jaa jag vet men jag är en rutinmänniska! Man borde inte tänka på städning en fredagskväll. Hoppas att ni får en bättre kväll än mig, dunket i huvudet gör så att ögonen rinner. God natt sötnosar.

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback