Fullt ös i min fritös

Ber om ursäkt i förtid, men de nästkommande dagarna kommer jag förmodligen inte ha tid för att blogga då alla grejer ska flyttas till lägenheten. Det ska sättas ihop möbler, matchas och pillas så det kommer vara ett jävla liv! Speciellt då våra smaker är heeelt olika, som tur är vet jag bäst ;) Mohaha! Så idag blir det ev. första natten om allt går som det ska :D

Nu väntar jag på att cykeln ska komma hem så jag kan glida ner till Apoteket innan vi tar släpkärran till IKEA! Har t.o.m. fjärilar i magen haha. Var ju På Rihanna igår, GRYMT! Dock gav hon mig lock i öronen. Berättar mer om allt så fort jag har tid för att slå mig ner vid datorn! Puss ♥

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback