Forget your boyfriend

Mina ögon fick orgasm ca 17 gånger. The "Forget your boyfriend shoe" från Nelly Trend har spridit sig som klamydia på en rysk bordell bland alla bloggare, holy snap. De är redan slutsålda på Nelly.com men finns däremot på http://www.have2have.se/. De finns i svart, röd, blå och nude och går loss på under 7 hundringar. Kan inte bestämma ifall jag skulle ha valt svarta eller röda... Nåja, en dröm som aldrig blir sann! Får nöja mig med mina gråa pumps från H&M.

Är du kvinna? Köp dem. Är du man? Köp dem åt din kvinna.

Kommentarer
veronica

skulle ju göra vad som helst för dem där:o åhhhhhhhh dreglar litegranna :(

2011-11-24 @ 13:24:11
Rebecca

VRONKI: Menar ju det! Dreglar så mycket att grannen under kommer att klaga på läckage från taket!

2011-11-24 @ 14:54:20 | http://reeboo.blogg.se/
veronica

SV: JAAAAAAAAA! FAN JAG MÅSTE HA DEM :(

2011-11-28 @ 11:53:42
Jovana

Är det bara jag som INTE hittar just dom skorna på have2have, hittar bara liknande med öppen tå. Någon som kan länka? :O

2011-12-23 @ 22:59:41

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback