Cheers to the freakin weekend

Yo homies, what's up? Hoppas ni mår bra. Har insett att jag har blivit sjukt dålig på att uppdatera, ber om ursäkt för det men det känns som att jag aldrig har tid att sätta mig ner och skriva i lugn och ro. Passar på att slänga in några ord nu innan folket kommer.

Gårkvällen slutade upp (precis som jag misstänkte) på Mobergs, där det s ö g (precis som jag visste). Nog om det, vi gick hem tidigt i alla fall. Älsklings kusin kom hit och sov över, alltid lika trevligt. Han kommer tillbaka imorgon igen för att vara med oss och fira farsans dag. Ikväll vägrar jag banne mig gå ut, tänker slå rot här i lägenheten oavsett alla lockande erbjudanden. HÖR NI DET?! Haha. Är så galet mätt, hjärtat kokade och stekte fläskkarré som blev supergod. Älskar att han har gått kockutbildning, avundsjuka eller tjejer? ;)

Nu ska jag slänga på lite kemikalier i ansiktet innan några vänner kommer över på förkrök. Även fast man inte ska ut kan man alltid ta ett glas rött, eller två... tre... sex...

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback