Brännande innanlår

Duktig med träningsvärk jag börjar få från gårdagens äventyr, fan vad tränad jag måste ha
varit förut när jag red regelbundet! God daaamn... Såhär såg spektaklet ut i alla fall:


Och en bild på hela gänget; Malin, Jag, Matilda och Alexandra.


Riktigt kul var det, trots att min pålle fick flipp 24/7.

Även fast jag inte kan lyfta benen normalt tycker jag ändå att det är så skönt med träningsvärk,
det är verkligen ett bevis på att man har rört på fläsket ordentligt. Lite cred till sig själv helt enkelt.
Så här sitter jag med mitt morgonkaffe en Hitlerkall novemberdag och njuter av smärtan.
Någon som känner igen sig? Eller är jag bara störd? Det sistnämnda förvånar mig inte.

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback