Blåskatarr


Har redan tappat räkningen på hur många jävla gånger jag har sprungit till toan denna morgon, helt sjukt! Det är första gången, i alla fall så länge jag kan minnas, jag haft något liknande. Precis när jag har kissat klart är jag kissnödig igen, nödvändigt? Höhö... Ringde mamma (som kan allt) och hon konstaterade att jag har en släng av blåskatarr, då urinvägsinfektion känns som att föda barn för varje droppe som kommer. Thank god for that.  Jag ska tydligen dricka massor med ljummet citronvatten och äppelcidervinäger, smaskigt värre. Fika med mig? Jag bjuder! ;)

För att inte snåla känner jag även att en rethosta är på väg, kliar som myggbett i halsen. Älskling började hosta som fan igårkväll och är jättesnorig, han kommer hem tidigare idag. Jävla virusfontäner till barn han jobbar med! Usch snart kommer han väl hem med magsjuka också...

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback