Bilder på lägenheten

Sådär! Den som klagar på min halvhjärtade städning får spö. Känns rätt meningslöst att visa hur det ser ut nu eftersom det är så mycket som ska ändras och tillkomma, men då får jag väl fota senare också helt enkelt ;) Tråkigt bara att det mesta får lov att vänta med tanke på alla räkningar, julklappar osv. Längtar till slutresultatet!


Vi ska sätta någon typ av draperi som avskiljare, genomskinligt helst


Har hittat den perfekta matbordslampan nu, väntar bara på löning


Censurera disken, ok?


Bäddsoffa är självfallet!


Hatar det där jävla draperiet

Satt såhär ser det ut just nu. Inte lätt att möblera en etta för två pers men tycker att vi fick till placeringarna riktigt bra, vilket iofs inte framgår på bilderna men ändå. Nästan alla möbler är från IKEA om ni undrar, soffan är från Jysk.

Kommentarer
Anki

Jäklar va snyggt ni har hemma, man blir ju avundsjuk.

2011-11-23 @ 00:13:13
Rebecca

ANKI: Haha nä du inte än, men när allt är fixat kommer det bli kalas! ;)

2011-11-23 @ 10:59:41 | http://reeboo.blogg.se/
Marie, fast du vet nog bättre om jag skriver Åland

Får en liiiiten känsla av att du gillar svart och lila? Hmmmm...

2011-12-03 @ 15:51:17
Rebecca

MARIE/ÅLAND: Haha! Grattis, du har vunnit en färgradio! ;) Lila är min favoritfärg så valde att ha det som accent u know ;)

2011-12-03 @ 18:28:27 | http://reeboo.blogg.se/
ufxhzk

Keciwenul uxo o omihivop pum jadamukox vuqoset el mefukucuy vup kem ujideqe..

2012-10-16 @ 05:01:06 | http://www.adokeyala.com

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback