Alltid lika roligt

Fan vad kul att allt flera kikar in hit på bloggen, hade besöksrekord igår efter min "mini-bloggpaus". Ni är varmt välkomna era sötrövar! ♥ Känn er som hemma, ölen står i kylen.

Vaknade nyss ofrivilligt av att alarmet ringde, hade ställt det på en timme men det räckte fan inte. Var uppe före tuppen på mitt sista "jobbcoaching"-möte (HALLELUJAH!) så efter att ha tryckt i mig carbonaran från igår blev det "matkoma" som vi kallar det. Sprang förbi H&M innan och köpte svamp (ni tjejer fattar) och helvete så snygga toppar de har fått in! Ögonshoppade för några tusen alltså. Så för er som inte är broke ass like me borde ta en titt.

Nu funderar jag på att fortsätta med tavlan innan jag springer iväg till Flygfyren (ICA)  en snabbis och handlar lite onyttiga ingredienser, har ätit upp alla kakor i smyg och känner på mig att hjärtat kan förtjäna något gott när han kommer hem från jobbet ;)

Bilden är på mig & Malin och togs av min fina kusin Anglica (http://jellica.blogg.se/)

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback