Bad to the bone

Håret, som borde vara välborstat, sitter i en slarvig knut. Disken står fortfarande orörd. Jag känner inte igen mig själv, jag har en känsla i magen som jag inte har känt på länge. Som fjärilar, fast inte så söta och oskyldiga. Nej, de här fjärilarna är svartvingade och bad to the bone. Jag känner mig taggad, för vad vet jag inte. Det bara pirrar. Vad betyder det? Det måste komma från mitt undermedvetna, skulle vilja träffa den jäveln och fråga. Jag bara måste göra något drastiskt, uppnå kicken. Och jag är rätt säker på att den inte kommer av att diska.

Har jag möjligtvis fått ny energi? Har ju letat efter inspiration i evigheter. Men, vad ska jag använda den till? Känner mig förvirrad och hjälplös, likt en brud som fått sin första mens. Något inom mig måste släppas lös, och det är nu.



Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback