Äntligen ensam hemma!



Senaste inlägget var i fredags, holy snap! Att det ska vara så svårt att få datan själv för en stund? Det var folk här hela helgen som vanligt plus att älskling hart vart sjuk & ledig tills idag, så det är inte förrän nu jag kan få skriva av mig. Har nästan utvecklat ett abstinensbesvär dessa dagar haha, det har hänt så mycket att jag inte riktigt vet om jag orkar ta upp allt eller inte. Äh vi kör bara!

I fredags hade jag som sagt mammornas migrän så jag stannade hemma när alla andra gick ut. Morgonen efter kändes det mycket bättre så vi passade på att storhandla på Flygfyren, det är helt sjukt när man inser hur mycket mat kostar när man väl inte bor hemma längre. Vi fixade våra scanning-kort också, dock fick älskling påminna mig vid varje jävla vara bara för att jag slänger ner skiten i vagnen direkt höhö...  På lördagskvällen kom Malin & Matilda över och vi fick även besök av två Stockholmspojkar, trevligt som fan. Det roliga var att jag att jag var lika lättpåverkad som en fjortis eftersom jag skulle ha min mens på söndagen (kom som ett brev på posten morgonen efter) men det var ju... kul.

Så i söndags låg jag mest i mensvärkskramper och drömde om smågodis. Som tur var blev vi överbjudna till mina underbara föräldrar på supergod adventsmiddag med glögg och lussekatt till efterrätt ♥ De har fått så himla fint där hemma, det är som ett helt nytt hus (Kanske borde flytta hem igen??) och samtidigt, utanför fönstret, fall årets första snö. Tur att skiten smälte bort direkt.

Nej nu börjar inlägget bli jävligt långt, fortsätter på nästa istället så ni orkar läsa.

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback