100% desperat



Kom på mig själv idag. Folk brukar kalla mig för en "desperate housewife" eftersom jag är arbetslös och går hemma hela dagarna, men jag kan inte laga mat (förutom nudlar och starta mikron) eller tvätta (kläderna är sträva och skrynkliga) eller ens ta i disktrasan (gammal fobi). Detta är saker en hemmafru bör kunna, vilket leder till att jag bara är desperat helt enkelt, rakt igenom.

Jessie skulle egentligen kommit över idag och färgat mitt hår (gaaalen färg!) men hon mådde dåligt stackarn, så jag och min utväxt får springa över till mor nästa vecka istället. Min vän Stephanie (Keffie) undrar om hon får komma på rundtur i vår nya lägenhet så hon kommer över om några timmar. Får nog släpa med henne till Flygfyren (ICA) och köpa lite mat inför helgen, hon går HR så då kan hon tipsa om lite matförslag tycker jag ;)

Ska gå och blanda mig en kopp skabbigt Neskaffe nu, slänger nog in några rader senare. Puss.

Kommentarer

LÄMNA EN KOMMENTAR TILL REEBOO'S INLÄGG HÄR:

DITT NAMN RARING:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback